Záložky

sobota 8. decembra 2012

Cartice limitka spectaculART

O novej limitke od Catrice spectaculART som sa dozvedela na ich facebookovskej stráne. Vtedy na zaujal hlavne ten púder no to som ešte nevedela že to je zasa rozjasňovač. Treba mi kúpiť púder, neviete o nieakom dobrom? :D ... No idem k veci. V déemke som si teda upustila chúťky na púder a začala som poškuľovať po očných tieňoch, lakoch a rúžoch.
Keď som TOTO zbadala ako prvé ma upútala tá škatula v zadu :D ... Hlavou mi prebehlo: Pane bože s takým fľakom popod oči by som nevišla ani smeti vysypať". Ako druhé ma už zaujala konečne aj kozmetika v škatuli. Obsahuje ulelé mihalnice v trsoch (3 veľkosti), penovú lícenku, rozjasňovač, pero na očné linky, 3 rúže, 5 lakov na nechty a 4 tiene na oči. 
Ako som tu už písala, zaujala ma hlavne pravá strana škatule (divné to slovo ale neviem ako inak to nazvať.) Na laky som hned zabudla pretože okrem toho bordového sa mi žiadny nepáčil a povedala som si že lakov mám už dosť a musím sa krotiť. No a pri pohlade na tiene som už rúže ani nevnímala, ale ak je ten telový taký ako si myslím tak najbližšia navšteva DMky mi  ho prinesie. Veď idú vianoce. Z tejto limitky som si žial vybrala iba jeden tieň na oči, a to ten úplne v pravo :).


Je to odtieň C04 Artfully Lustrous čo je taká krásna telovo-kovová farba so shimerom. Na FB stránke o tieňoch píšu: "Čistota chrómu. Tak noblesné ako vzácne kovy. Vysoko pigmentované očné tiene s vylepšeným 3D dizajnom v účinnom tvídovom vzore sú vrcholom tejto Limitovanej Edície. Jemné púdrové zloženie je veľmi presvedčivé a vydrží celé hodiny. Pre vzrušujúce a výrazné očné líčenie". Vážne je vysoko pigmentovaný a naozaj mi vydržal dnes na očiach celý deň. Použila som ho vo vnútornom kútiku. Ani už neviem kedy mi naposledy vydržal tieň na oku celý deň bez toho, aby sa mi nezhlukoval do tej čiarky v záhybe. Môžem len odporučiť :)


Hodnotenie: 9 z 10 bodov

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)