Záložky

utorok 19. februára 2013

WTF ?? 10 ročné "beauty" blogerky/vlogerky

Áno viem.. dlho som tu nedala žiadny príspevok ale mala som toho trošku viac za posledný týždeň, no pozitívna správa je to, že odteraz toho času na písanie príspevkov bude omnoho viac :)

Už dlhšiu dobu rozmýšľam že by som spravila takýto článok. Neraz som hladala inšpiráciu na youtube a vyskočilo mi 9 ročné decko ktoré poučovalo ako sa majú dievčatá malovať, aké tiene si majú dať do školy a aké na doma. WTF ?? Keď vidím ako sa 10 ročné decko maluje a ešte pred kamerou a zavesí to na youtube, je to strašné. Ale kde sa stala chyba? Čo robia ich rodičia? Nevedia si deti skontrolovať v ich voľnom čase?  Keď som ja mala 11 rokov mala som tak balzam na pery alebo "blištek na pyštek" a to bolo všetko, a ak som mame ukradla špirálu a videla ma namalovanú tak do mňa tak nakričala, že som sa toho ďalší polrok ani len nechytila. A dnešná 9-12 ročná mládež si na youtube ukazuje svoje zbierky kozmetiky. Ja som začala možno v 14 alebo 15 ...určite nie menej, rodičia by ma asi ani z domu nepustili namalovanú...

A tu je pár videí čo som dnes našla, a to som ani dlho hladať nemusela !!







Aký mate na to názor vy ??ste zástancami alebo ste proti?

10 komentárov:

  1. ja si myslim, ze je to super, ze zacali blogovani alebo vlogovani uz teraz. verim tomu, ze budu IT vyspelejsie, nez vacsina slovenskych alebo ceskych pseudoblogeriek, ktore bloguju niekolko rokov, folowerov maju stale len 200, ziadne spoluprace, blog v ubohom stave a posty typu - moj mily dennicek. ak by som mala 10r segru, urcite by som ju v tomto podporila!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vieš, nie každý stojí o 5000 followerov, niekomu vyhovuje menšia komunita a byť bloger nie je len o kozmetike.. Blogy sú zamerané na všemožné témy, takže pojem "pseudobloger" je trocha zcesty podľa mňa.. Ak má niekto blog predovšetkým pre svojich známych, pretože napr. študuje v zahraničí, ale chce sa podeliť o zážitky s priateľmi z domova, tak si myslím,že mu ani trocha nevadí, ak mu na GFC nebliká číslo 5000. Pre mňa pojem "pseudobloger" predstavuje skôr človeka, ktorý si založil blog, ale nedokáže ani napísať vlastný článok a tak len kopíruje veci, ktoré už raz boli napísané... Samozrejme, nikomu neberiem jeho názor, ale myslím, že si treba uvedomiť, že kozmetika a móda nie sú jedinými témami, na ktoré sa dá pri písaní blogu zamerať. To, že tam niekto radšej dáva svoje postrehy zo života, alebo si píše internetový denník, je čiste jeho vec a ja na tom nevidím nič zlé. Nevidím teda opodstatnenie použitia výrazu "pseudobloger" v tvojom príspevku. Samozrejme máš ale právo na názor, rovnako tak ho mám aj ja a hold nemôžu všetci so všetkým súhlasiť.

      Odstrániť
    2. myslím že moc super to nieje .. na tieto veci maju ešte čas a radšej by som ich poslala vonku hrať sa a nie malovať .. každy ma svoj názor ja osobne by som im to zatrhla ... veď v podstate ani nevedia o čom hovoria, strápňujú sa pred celým svetom pomaly a na líčenie sú aj tak všetky moc mladé !

      Odstrániť
  2. Na tieto videá som tiež narazila už dávnejšie a bola som pobúrená.. Ani nie tak preto, že sa tie decká líčia, keď to nevadí ich rodičom, tak nech si robia čo chcú.. Ale robiť videá a dávať ich na internet a potom sa čudujú, že po svete behajú pedofilovia.. :-/ To ma na tom zaráža najviac... Jednoducho tie deti by sa mali hrať doma alebo na ihrisku a ak sa chcú maľovať, tak takisto doma či v škôlke.. Ale nie točiť o tom videá nech ich vidí celý svet... Nepodporujem to a rovnako nepodporujem ani tie americké detské miss... Neviem kam tento svet speje, ale je to zlé.. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj to je jedna z vecí prečo by som im to nedovolila ... no chcela som sa sústrediť hlavne na tú jednu myšlienku čo mi prebehla po rozume keď som na tie videá narazila

      Odstrániť
  3. No,nevím teda jak ty,ale rozhodně mě není 10. Podle mě si každý může dělat co chce
    (až na dávání si na sebe věci na karneval a považovat za oční stíny).Můj ''MMT'' byl utvořen pro pobavení,proto ty příšerné barvy.Ale jak vidím,tak ty to nepochopíš.:) Dnešní technologie jde kupředu. Sleduju klidně 11-12 leté holky ( v mém věku) a myslím si že se aspon u nich nenudím jako třeba u 17 letých. Takže podle mě je toto super a myslím , že ty blogy nemají jenom beauty. Jestli vůbec čteš můj blog,není jen o kosmetice.Každopádně tvůj názor.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidím že si prečítala iba nadpis ale článok nie ... píšem tam o blogerkách 9-12 a mysím že tam teda rozhodne patríš aj ty .. a k všetkému ostatnému som sa vyjadrila v članku..

      Odstrániť
  4. Takýto článok som písala aj ja, trošku skôr ako ty, tiež to nechápem že si to rodičia nestrážia ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. idem pozrieť :) .. ani ja .. ale ako tuto nad tebou 11ročná napísala: doba jde kupředu :D :D

      Odstrániť
  5. aj mňa to zaráža keď vidím že samé deti tu majú blogy a maľujú sa...hlavne dnes keď už každá druhá je "blogerka" a chváli sa vecami čo jej mamička a otecko kúpili...samozrejme majú veľa fanúšikov lebo ich sledujú samé také deti ako sú ony a sú z toho mimo aké super vecičky ony majú..veľmi som z toho smutná :( a žiaľ viac ocenia takéto deti lebo nonstop majú ničo nové aj keď kvalita príspevkov je ako odpadový kôš....hlavne že spravili o tom článok že čo im rodičia kúpil...ja keď som si nalakovala nechty ako 14 ročná tak som mala prúser ne to ešte aby som bola úplne zmachlená a nosila veci z ktorej mi "cecky" -ktoré také dievčatko poriadne ani nemá...samozrejme česť výnimkám... dlho rozmýšľam že o tom napíšem aj článok..lebo ma to neskutočne štve

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)