Záložky

streda 26. decembra 2012

Ten môj Ježiško ...

Tak a máme po Vianociach... dojedáme zbytky šalátu a kapustnice a tešíme sa z pár kíl navyše .. A aký bol Ježiško u nás? Nesťažujem sa :) Dostala som kópec kozmetiky, kabelku, knižky, šál, myšku k počítaču a ešte veci o ktorých som písala v tomto článku. Tak a tu sú fotky lebo toto je jeden s tých príspevkov kde sú slová až na druhom mieste :)





 Myška s motýlom potešila asi najviac no som zvedavá kde ju využijem ked notebook mám stále na kolenách a na stolíku mám taký bordel že by sa mi tam ani notebook nezmestil nie to ešte myška vedla :D ale ja jej dekde miesto nájdem :)

Rexona je od bračeka. On celej rodine kupuje kozmetické balíčky :) ešte že je
každý rok aspoň to TESCO 24. 12. otvorené :D snaha sa cení :) a mňa to vždy poteší :)

Šál je od maminy a strašne ma ním potešila lebo som si nedávno kúpila novú modrú bundu a nemala som k nej šál :) Je krásny a hrejivý a páčia sa mi sobíky na ňom :D Takéto nórske vzory sa mi páčia :)

Kniha jedna od sesterky (Čo koho do toho) a jedna odo mna :D no neurob si radosť keď vieš že ti tú knihu aj tak nikto iný nekúpi. A na krídla som počula dobré ohlasy tak som sa rozhodla si ju zaobstarať a prečítať keď bude viac času :) Ak bude dobrá, má aj pokračovanie Kúzla




Na GLISS KUR mali v Kauflande akciu. Myslím že celá táto sada v darčekovom balení maminu stála 4€ aj nieaké centíky (myslím že 9) no nekúp to, (bola pod malým nátlakom) :D
Táto sada je na jemné, spľasnuté a poškodené vlasy bez objemu. Budú aj recenzie, už som ich stihla aj vyskúšať <3



Ja som so svojím tohtoročným Ježiškom spokojná až nadmieru :)



A čo vy? Čo ste dostali od Ježiška?? Ste spokojné ??

2 komentáre:

  1. krásny šál :) ja som tiež dostala myšku k notebooku :)Dee

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem aj mne sa strašne páči :) a myši sa vždy hodia :D u nás sa najčastejšie kazia :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)