Záložky

nedeľa 16. decembra 2012

Americké COOKIES


Ahojte :) dnes som Vám chcela dať výborný recept na ešte výbornejšie cookies :) A keďže sa blížia vianoce a všetci pečú koláče, chcem aj ja prispieť malím kúskom... Všetci v okolí mi ich chvália, tak dúfam, že aj vy budete pyšné sami na seba keď ich vyskúšate a ochutnáte a podelíte sa a ... ved samy uvidíte ...

Poterbujete:
* 300 g masla 
* 1 hrnček kr. cukru
* 1 hrnček tmavúho cukru (alebo granka)... ja dávam pol hrnčeka cukru a pol granka
* 2 vajíčka
* 3 hrnčeky ovsených vločiek
* 2 hrnčeky polohr. múhy
* 1 mokka lyžička (polka čajovej) soli, sódy bicarbóny, prášku do pečiva 
* a kóóóóópec čokolády (300 g ) .... alebo veľkonočných zajacov, mikulášov alebo čo príde...

Vopred zmúknuté maslo šľaháme do penista 15 minut
(ja to nikdy nestopujem :D ked vidím že to je tak to je, nejak tie minúty neriešim :D)
...pridáme obidva cukry (alebo granko), šľahať 5 minut
...pridáme vajíčka, šlahať dalších 5 minut
malo by to vyzerať asi dáko takto...
pridáte vločky
 zmamiešate a necháte odstáť 10-15 minut
medzitým si nakrájate (nasekáte) čokoládu ... ja mám na to super pomocníka :)
nakoniec pridáte múku, soľ, sodu bic., prach do pečiva...
a samozrejme ČOKOLÁDU :D !!!
teraz to už budete musieť miešať asi iba nieakou varechou (ja to robím rukou, je to najlepšie)

vzniknuté cesto čajovími lyžičkami "kôpkujete" na plech s papierom, medzi jednotlivými cookies nechávajte medzery lebo cookies sa v peci "roztečú"
Cookies sa pečú na 150°C, 10-12 minut... 
po upečení by ste s nimi nemali hýbať, pretože sú ešte mäkké a trhajú sa... keď vychladnú dole z papiera idú ľahko :) 
No a takto to vyzerá u nás :) .... Malo by ich vyjnsť okolo 80 kusov ... ale nikdy sa mi to nepodarilo zrátať kedže mi potajomky všetci z tácky kradnú :) ... Dobrú chuť :) 

Piekli ste už niekedy Cookies? chutili ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)