Záložky

nedeľa 9. decembra 2012

make-up DISASTER

 Určite ste to už niekde videli. Na nete alebo aj na ULICI ? to hádam nie. O tom že makue-up katastrofy existujú sa čím ďalej rychlejšie a rychlejšie šíria správy a obrázky po internete. Aj ja som si spravila taký "menší" foto albumík a prispejem pár fotkami aj ja...Dobro no nieje ich pár ale všetky sú také nádherná že som ich sem musela dať. Dúfam že nebudete odchádzať z tohto blogu zhrozené...

 Začať treba jemnejšie.... Nie je nič horšie ako po niekom sa opičiť ...  

Teta asi nemala zrkadlo... a tá ofinka..

 Táto mi niekoho pripomína a neviem koho... asi mňa :D ale nie fakt neviem ...

Myslím že toto je bez komentára... 

Pavučie nožičky... no aspoň to obočie má ako tak normálne... 

Vééééééľa mejkapu, zvodný pohľad a samozrejme kozy ven...

 Toto sa okomentovalo samo :D 

Miss kontúra 1986

Kde tá dala polku mihalníc??... a to obočie, asi mala pred tým "brežňeva" a pokúšala sa s tým dačo spraviť 

 

Dievča má trošku tváre na make-upe ...

 Toto je v japonsku "štýl" a volajú to ganguaro... 

Áno moja, krásna si, krásna.. a nech sa ti nikto neopováži povedať, že niesi...

Ak toto mala byť mladucha?? páni a prečo nešla s tým obočím ku kozmeričke ?? :D a tie vlasy na čele ?? 

obočie, líca, duck face... 

Druhá a tretia vicemiss kontúra 1986

To je chlap ? ... alebo čo to je ? ... a čo si to spravilo s obočím ??  

Duck face

moderná marfuška

tak toto komentovať radšej nebudem :D 

Podla tejto som si chcela urobiť obočie aj ja.. ale včas ma ujistili, že k mojim očiam by to nešlo tak ako k tým čo má ona :D 

...a dovolím si povedať, že som našla aj výťazku celej súťaže DISASTER :D :D 

Ktorá vyhrala u vás ? :D 

2 komentáre:

  1. Prečo niektoré ženy nepochopia, že menej je viac ... možno len nemajú doma zrkadlo alebo majú slabú žiarovku v kúpelni .
    Espressionofbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I don't want to live on this planet anymore...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)