Záložky

nedeľa 16. decembra 2012

Vianočný TAG


1. Aký je tvoj obľúbený vianočný lak na nechty?

Určite nieaký so striebornými trblietkami :) Mám jeden teký, čo mi mama doniesla z dovolenky z turecka. Je jemne fialový so striebornými trblietkami. (dám aj foto ak sa mi bude chcieť) je od značky goldenlady 305 a vianočný mi pripadá preto, lebo v poslednej dobe máme fialový vianočný stromček :) 

2. Aký je tvoj obľúbený produkt na pery?
Tak v zime jednoznačne hociaký balzam, alebo hojivý zázrak :) ... ten je na nezaplatenie vždy

3. Aké je tvoje najobľúbenejšie oblečenie?
Jednoznačne tepláky :D

4. Aký je tvoj oblúbený zimný doplnok?
Nekonečný tyrkysový šál, uštrikovaný mojou mamou :)

5. Aké sú tvoje oblúbené sviečky alebo vône?
Na vianoce (ale aj celkove) milujem vôňu pomaranča s klinčekmi, a myslím že sme raz mali takú aj sviečku .. no netuším odkiaľ bola

6.Obľúbený nápoj?
Kapučíno, vždy a všade :D alebo potom zázvorový čaj keď už mám vianočne odpovedať :)

7.Obľúbený vianočný film?
Posledné vianoce (nie, žiadna Popoluška ani Mrázik ... tie mi už, pekne povedané, lezú na nervy). Je to film, ktorý už asi 3 roky na vianoce vysiela (asi) markíza. Americký film ktorý sa natáčal aj v Karlových Varoch :) a je o žene, ktorej omylom zistia nádory v hlave a chce minúť všetky peniaze pred smrťou aby si užila život... krásny film s happy end-om. ODPORÚČAM !

8.Obľúbená vianočná pesnička?
na toto dám rovno video :) all i want for christmas is you
a zo slovensko-českých: Už se zase tešíme na ježiška

9. Obľúbené jedlo na vianoce?
rybka, či už kapor alebo dačo iné ... milujem ryby, aj šalát ide bokom :D

10. Obľúbená vianočná dekorácia?
Anjeliky ... možno niekto zbiera anjeliky ale cez vianoce to naberie úplne inú atmosféru :)

a to je asi tak všetko čo by som chcela k tomuto tagu povedať/napísať :) Ahojte

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)