Záložky

pondelok 3. decembra 2012

Začiatok - zoznámenie

 Takže nazačitok by som sa mohla predstaviť. Volám sa Ľuba ale moje meno sa mi nepáči tak sa vymylsela náhrada a to "Teddy". Mojím koníčkom je odjakživa kozmetika. pametám si že keď som bola malá tajne som mame kradla jej rúže a malovala sa :D ale myslím že to robila väčšina z nás :) ...

Čím som bola staršia tym viac som sa začala o kozmetiku zaujímať až to napokon prišlo k tomu že sa jej vo volnom čase venujem a baví ma to. Dokonca si chcem cez leto (2013) spraviť vyzážistický kurz a dostať sa teda na vyššiu úroveň... Dúfam že sa mi to podarí a že sa budem zdokonalovať aj v iných veciech, napríklad aj v tomto úžasnom blogger-i  ,síce ešte neviem ako to tu funguje ale časom na dolaďovanie detajlov prídem a pokusim sa Vám písať aspoň z polovice také prispevky na aké ste zvyknuté... takže pre začiatok asi tolko ... a keď sa tu trochu zorientujem budem písať príspevky ako drak :D sľubujem !

3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. viem že to je rozdelené na "malé" kurzy (základy) a "väčšie" kurzy (profesionálne líčenia) ale koľko by to mohlo stáť neviem ani odhadom...možno do 500€

      Keď som si robila kurz na gélové nechty tak som za "malý" kurz zaplatila 185€ ale nemôžem si otvoriť živnosť (salón) ... na to treba velký a obsiahlejší ktorý stojí okolo 600€
      tak asi dáke také pálky sú aj na vyzážistické kurzy určite.. SMUTNÉ VŠAK? :D

      Odstrániť
    2. Fuuuha, netušila som, že za to sú až také pálky.. :-O
      To sa asi radšej nalepím na Youtube na 24 hodín :D :D :D

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)