Záložky

pondelok 24. decembra 2012

Talking about: Veselé Vianoce + fotky

Všetkým Vám prajem príjemné prežitie Vianoc :) Aby ste si našli pod stromčekom darček čo poteší, ale hlavne, aby ste boli šťastný a boli obklopený rodinou a ľudmi,  ktorých máte radi, a ktorý majú radi Vás. Včera som Vám chcela ukázať stromček ktorý sme zdobili s mamou ale akosi mi to časovo nevyšlo tak to tu pripnem aspoň teraz. Máme ho fialový, po minulé roky sme mali buď zlatý alebo farebný. No pred rokom som mamu presvedčila, že vo fialovom bude krajší :) Tak som nakúpila fialové gule, fialový tyl a stromček bol na svete :) ... Fotka je zo včera, no zajtra keď bude vidno vám ho odfotím aj s darčekmi, lebo u nás Ježiško chodil už včera a aj dnes ráno. Brat mi robí hasiča a služba mu vyšla práve na dnes tak ráno ešte stihol postrkať darčeky pod stromček a išiel do služby. Budúci rok bude na vianoce v službe. No nezávidím mu to.... Darčeky už mám pobalené aj ja, ale nechcelo sa mi ich trepať z izby dole o poschodie nižšie, tak ich pod stromček dám nenápadne zajtra ráno... S pár kamarátmi som si už darčeky vymenila :) takže som musela baliť aj skorej ako bolo treba, ale iba o týžden a pol. Aj tieto fotky sem dám. Inak nemám rada tie stresy, keď kupujem darček pre osobu, ktorú poznám pomaly celý život, ale ani za toho neviem čo by som jej kúpila, a mám pocit, že všetko čo by som jej chcela kúpiť, buď už má, alebo by sa jej to nepáčilo :D Ale tento krát som sa premohla a kúpila som darčeky na ktoré by bol hrdý aj Ježiško :D


 
táto fotka sa mi podarila nechtiac, ale aj tak sa mi páči zo všetkých najviac :)



Prvý darček bola zelená osuška s motýlikmi. Nemám ju odfotenú lebo som nestihla, ale je fakt nádherná... no mne sa páči všetko čo má na sebe vzor motýlov :) 



Druhý je krásny vianočný vankúšik na ktorom sa mimochodom aj fajne spí :) a blikajúceho motýla (takého ešte vo svojej zbierke nemám :) )









            
asi zajtra spravím gifko. Bliká to kadeakými fabrami no vždy som zachytila len tieto 3. 

A tretí, v ňom som dostala tričko so Snoopym (padajúce z jedného pleca), sprchový balea, balzam Labello a umelé nechty :) 

A keďže sú Vianoce a radosť treba spraviť aj samej sebe (určite to poznáte, beháte z obchodu do obchodu, hľadáte darčeky, a zrazu si všimnete vec, ktorá sa Vám tak páči, že si ju jednoducho musíte kúpiť) Neodolala som týmto chutným rukavičkám :) Samozrejme od Číňancov ale to mi nevadí ... Veľmi často sa nestáva že by som mala studené ruky (a to ani v zime) no niekedy sa to stane, a v tedy sa mi ruky zohrievajú naozaj dlho. Tieto palčiaky sú super v tom že v nútri majú takú tú jemnú kožušinku či ako to nazvať, čiže teplo mi je hneď po tom ako si ich dám na ruky. A ďalšie plus je, že sú na šnúrke, čiže ich nemám šancu stratiť, a keď hej tak obe, nie iba jednu :D 


Tak a dosť bolo kecov, už je veľa hodín. Treba ísť spať... A nezabudnite !! "Ak zajtra vydržíte celý deň nepapať, uvidíte zlaté prasiatko!!!" :D

Šťastné a veselé Vianoce všetkým!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)