Záložky

štvrtok 27. decembra 2012

Telový píling a BB cream

Ahojte takže aj dnes som sa rozhodla že ešte spravím jeden článok. Doplním ďalšie 2 produkty a to telový píling COLOMBIA deep woods od Oriflamu a BB cream 8in1 od Dermacolu.

A ešte predtým nezabudnite na GIVEAWAY !!


K telovému pílingu som sa dostala len náhodou keď mi raz dávnejšie spolužiačka vravela, ako sa ona pílinguje a ako jej to pokožku zjamní a proste samá chvála. Tak som si povedala veď prečo nie, za vyskúšanie nič nedám. Tak som si teda objednala colombiu, bola v nieakej super cene vo výpredajovom letáku a už som mala predtým sprchový gel tejto vône tak som vedela, že vôňa ma nesklame. Jeho vôňa je drevito kávová, a ja tam cítim aj čokoládu. Konzustencia by sa dala prirovnať k srchovému gélu. V sebe má dva druhy pílingových zrniečok, malé (jemnučké, neviditelné) a väčšie (hnedé guličky). Pri pílingovaní sa v sprche vás tá vôňa až omámy :) Pokožku vyčistí a naozaj zjemní :) Pílinky by sa mali používať 1-2x do týždňa no ja pre jeho vônu asi riskujem aj zodratie kože. Už som ho použila veľa krát nato že ho mám tak krátko :D Ale je fakt dobrý :)


 

K BB creamu od Dermacolu som sa dostala tak nezvyčajne (o tom článo TU). Pravdu povediac ak by mi neposlali tento BB ja by som si z vlastnej vôle ani žiadny iný nekúpila. Neláka ma vyhodiť peniaze za to, na čo všetci frflú, len preto aby som to vyskúšala. No nie. Toto je 8v1 Beuty Benefit Glow multiaktývny skrášlujúci krém, ktorý by mal:
1. hydratovať
2. zjednocovať tón pleti
3. kryť nedokonalosti
4. rozžiariť
5. podporovať regeneráciu
6. skludňovať
7. zlepšovať pružnosť pleti
8. a má OF 30
Je v odtieni Bronze a tak som si myslela že ho ani nevyužijem, a na ruke vyzerá dosť tmavý, no keď sa rozotre tak ho ani nevidno. A teraz by som sa vrátila k tým bodom a preskúmala ich. Hydratoval to áno aj tón pleti sa snažil dáko ako tak zjednotiť, ale žiadne krytie sa nekonalo, všetky jazvyčky a akné bolo vidieť tak isto. Na tvári ho nebolo takmer vidieť ale trochu pleť rozžiaril, napodiv. Či podporuje regeneráciu alebo zlepšuje pružnosť pleti na to ja expert niesom a keďže ešte na tom niesom tak že by som potrebovala riešiť pružnosť pleti toto vynechám :D Skludniť mi v posledné dni nemal čo, a ochranný faktor sa šikne v lete. Dúfam, že v lete keď ho budem chcieť použiť, mi nebude treba zasa prekrývať nedokonalosti. Takže asi tak, spotrebujem ho určite, ale dáka extra nadšená z neho niesom. Možno si ho časom oblúbim aj s jeho chybami :D





A moje hodnotenie? píling 10 bodov z 10. No a tento BB zázrak by dostal asi 4 z 10 bodov

Máte s tymito výrobkami skúsenosti ??


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)