Záložky

piatok 28. decembra 2012

TAG o lakoch na nechty

1. Koľko lakov na nechty vlastníš ? 
Mám ich asi 85 .. Možno aj viac lebo vždy, keď niečo v izbe hladám, nájdem všetko možné aj laky na nechty, len to čo som chcela nie 






...a trochu som ich roztriedila na :

1. farebné
2. glitrové
3. shimerové
4. matné a zmatňujúce
5. zdobiace
6. zdobičky
7. nadlaky, podlaky, priesvitné, vyživujúce
8. praskajúce









2. Ktorá je tvoja oblúbená značka lakov na nechty? 
Moja naj? Asi essence. Má širokú škálu farieb a vždy ked niečo potrebujem nájdem to v essence stojane, a keď nie tam, tak v Catrice. ale mne je v podstate jedno čím si lakujem nechty, lebo lak mi aj tak nevydrží na nechtoch viac ako 2 dni (potom mi už ide na nervy)  

4. Dostala si niekedy lak na nehty ako darček? 
Ano ale väčšinou sú to laky bez značky od činčungov :D Ale niektoré laky od nich sú fakt na nezaplatenie :)

mohlo by to vyzerať dáko takto
5. Pokiaľ by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov, ako by vyzerala?
Určire by to bolo niekoľko odtienov modrej, zelenej a fialovej :D od pastelových až po tmavé farby, po jednotlivých odtienoch... Lebo čo raz hľadám nieaký konkrétny zelený/modrý/fialový lak, nájdem milión druhov ružovej a červenej no tieto len 4 :D




6.Ktorý lak je tvoj obľúbený?

Mám rada všetky laky ktoré sú niečím nezvyčajné, no určire to nie je žiadný ružovučký (fuj) :D sory baby ale ked vidím rožovú, je mi zle.

toto sú moji favoriti 
essence ticket to the show (čierny)
essence 138 L.O.L
AVON noir emerald
a dvaja číňanci :D 








PS: som moc "šikovná" a keď som fotila fotky k tomuto TAGu, stala sa mi tragédia :( Padol mi na zem lak, nebol síce môj oblúbený ale mala som ho rada :D 
(asi som sfetovaná z odlakovača :D )





detajl aj na môj vlas :D :D 


... a dosť bolo nešikovností na tento rok :D :D 







3 komentáre:

  1. to poznám,tiež som porozbíjala páš lakov :D a inak na mojom blogu je práve http://dianaparamonova.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja neviem koľko ich presne mám lebo po 50-tke som to prestala počítať... A môj priateľ aj tak nevidí rozdiel medzi medzi ružovou a lososovou, takže už asi končím s nakupovaním a spotrebujem to, čo mám.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja si to vždy poviem ale akosi sa mi to nedarí splniť a vždy ked vidím nieaký pekný tak neodolám :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)