Záložky

streda 19. decembra 2012

JUHÚÚÚ prišiel balík

Ako názov napovedá ... JUHÚÚÚ konečne som dostala balíček. Myslela som si že mi už ani nepríde. Totiž ide o to, že som si asi pred 3 mesiacmi predplatila EVU a bolo tam napísané že prvým 170 ľuďom, ktorý si ju predplatia, pošlú balíček dekoratívnej kozmetiky Dermacol v hodnote 36€. Ja ani neviem kedy som to poslala ale určite nie tak skoro aby som si myslela že budem medzi nimi, skôr mi išlo o to predplatné a toto je len bonus :). Včera ma čakal na linke lístoček z pošty, že si mám vyzdvihnúť balík, ale až dnes som sa tam dostala. Joj aká som rada, že mi to prišlo :D celý deň som vytešená z toho :D ... Budú recenzie.



V balíku bolo 6 produktov a to:
* BB cream 8IN1 Beauty Benefit Glow multiaktívny skrášľujúci krém (odtieň bronze),
* SATIN DUO očné tiene (odtieň 03) svetlo a tmavo fialová
* ONE COAT vysoko krycí lak na nechty v krvavo čevenej farbe
* tekutá linka na oči ULTRA BLACK
* lesk na pery s trblietkami (odtieň 03)
* a CURL mania mascara, riasenka pre tvarovanie a natáčanie mihalníc ... na ňu som obzvlášť zvedavá



Plus pripájam ešte fotky zo včerajšieho pečenia medovníčkov :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)