Záložky

streda 12. decembra 2012

Catrice rozjasňujúcí púder

Našla som ho vo výpredajovom stojane Essence.. Neviem či ho tam niekto dal náhodou alebo tam mal byť,  no to mi je jedno. Som rada že som ho našla lebo je skvelý. Dal by sa prirovnať k rozjasňovaču z Twilight limetky od essence Breaking dawn. Je o niečo svetlejší, čo mi vyhovuje viac pretože mám radšej svetlejšiu pleť, a trblieta sa tak ináč ako ten od Essence. Essence rozjasňovač má zlatý shimer no tento má taký viac strieborný. Jeho obal je štvorcový s polovice pokrytý motýlikmi čo sa mi na ňom páči asi najviac - milujem motýle :) a tento rozjasňovač tiež ...Vydrží približne tak isto ako essence, no je o čosi krajší :)  Neviem či to bola limitka alebo co ale taky obal s motýlmi som videla aj na lakoch na nechty... 


  
A pre porovnanie som ich odfotila oba :)

                                       
                                                     bez blesku
s bleskom
s bleskom

bez blesku

Celkove by moje hodnotenie vyzeralo asi tak že by dostal 8 bodov z 10

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)