Záložky

nedeľa 16. decembra 2012

Essence - limitka fruity

Áno, táto limitka síce bola už dávno, no chcela som sa s vami podeliť o dvoch produktoch čo mám doma. Na túto limitku som sa nijak obzvlášť netešila pretože ma v nej na začiatku nič nezaujalo... Limitka obsahovala 3očné tiene, 2 balzamy, farbu na líčka, 5 lakov na nechty, voňavý nadlak, nadlak a fimo ovocie na nechty.


A zrazu sa začali blogy plniť tým aká je táto limitka úžasná, ako by baby všetko vykúpili a nieviem čo. A najviac si vychvalovali voňavý nadlak. Tak som sa nechala presvedčiť a šla si poň do drogérky. A nelutujem, ten nadlak mi vychvalovala aj suseda, ktorá sa príde občas vykecať z ťažkostí a ja jej pri tom lakujem nechty, že nech hoci aj umýva okná na druhý den jej stále nechty pekne voňajú :). A verte či nie, na druhý deň od kúpi toho prvého som si bežala do drogérky po ďalšie, bohužial už tam bol iba jeden posledný takže mám 2 a strážim si ich ako oko v hlave :).

 No a asi pred mesiacom som sa znova prechádzala po déemke a vo výpredajovom stojane s essence som videla očné tiene fruity v super cene asi 1,50 alebo tak dáko ... neviem kolko stály predtým ale asi viac ako 3€. Nevedela som sa rozhodnúť či biely alebo zelený (marhuľový nebol) a po dlhšom rozmýšľaní som sa rozhodla pre zelený sorbet 03. Je takej gélovitej konzistencie a po nanesení na viečka po chvílke uschne a drží a drží. Je celkom pekný, v nádobke je zelený  s ešte zelenším shimerom no ked si ho dám na viečko alebo na ruku vidno tam aj kúsok orandžovej - a to sú asi jeho jediné plusy. Je strašne málo pigmentovaný, treba minimálne 4 vrstvy aby ste nevideli len shimer ale aj tú zelenú, prstom sa nanáša veľmi zle a trbletky máte aj tam, kde nechcete.  Ešte som ho ako tieň nepoužila a myslím že to ani neurobím ... použila som ho asi 2x a aj to len do vnútorného kútika na rozžiarenie a určite by som bez neho prežila.



Moje hodnotenie: nadlak10 z 10 bodov a tieň na oči, ak sa to dá tak nazvať, 2 z 10 bodov

Ak máte niečo z tejto limitky, napište ako ste s tým spokojné :)



.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)