Záložky

streda 2. januára 2013

ORIFLAME 02

Ahojte dnes plánujem ešte jeden článok a to nieaké líčenie :) ... Ale predtým som vám chcela ukázať novinky z katalógu ORIFLAME 02. Nejdem vás tu moc zahlcovať, nechám si to pre ten ďalší článok :D. Tak idem rovno k veci.

Titulka, katalóg 02 začína platiť 14.01 a končí  03.02.

 Je tu ďalšia kolekcia MORE by demi a to laky na nechty a rúže v zemitých až červených farbách :)

... a aj paletka ktorá obsahuje 4 tiene, 2 lesky, rozjasňovač, lícenku + 3 aplikátory  :)

 nieaké ceruzky a špirála

Pánska toaletka Tycon ktorá krásne vonia :) ...Vôňu tvoria svieže morské tóny, akordy letného vánku a čierny jantár ... Síce neviem ako vonia aakord letného vánku ale celkove tá vôňa má čosi do seba :)

Pár nekozmetických vecičiek (tá kabelka sa mi celkom pozdáva) 

Lampička ... no ako keby už nebolo dosť tých somarín :D 

Nové spevňujúce kapsuly z rady Royal velvet ktoré sú pre vekovú kategóriu 40+

Fialový krém a balzam essentials ktoré mi až tak nevoňali ale zasa kamarátka bola celkom unesená z nich

Moja oblúbená voňanka má už aj deodorant... Mimochodom zaujímavosťou je že už 2 roky po nej túžim ale vždy si objednám dáku inú a túto nie :( ale väčšine ludí sa nepáči. že to je bolehlav... ale ja ju milujem a zakaždým si aspoň 5 vzoriek kúpim :D

 táto mi nevonia dáko, je taká moc jemná a pripadá mi tak decky...

Ako už obvykle pár leskov a bižurérie

Detičkám pár maličkostí.

Pánska kolekcia sprchového gélu, peny po holení a balzamu po holení, celkom pekne vonia a navyše obsahuje Tamanu olej, neviem čo to je ale dodáva tomu istý kus záhady :D

 Mega balenie peny do kúpeľa voňajúcej po čiernych ríbezliach a sladkých krémových koláčikoch :)

A to najlepšie na koniec. Rozdvojka na slúchadlá (o tomto som rozmýšlala už veĺmi dávno že by mohol dačo takéto dakto vymyslieť) a formička na volské oko v tvare srdca keď už bude ten Valentýn.

Zaujalo Vás niečo ?? 

2 komentáre:

  1. Takú retiazku so srdiečkom rozlomeným napoly som kúpila mamine pred pár mesiacmi :)

    PS: Pozývam ťa na moju tretiu GIVEAWAY:
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/01/46-giveaway-3.html

    S pozdravom Zuzana Stanko

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)