Záložky

pondelok 7. januára 2013

Kate moss 03

Pokračujem v recenziách aby sa mi to pomali míňalo :)

Mojím snom vždy  bolo vlastniť telový rúž, ale vždy som si povedala že aj tak rúže nepouzivam tak načo ? Ale to pokúšanie ... och... Tak som si začala pozerať recenzie rúžov na blogoch a vela pozítývnych ohlasov mala Kate Moss odtieň 03 a 07. A tak som sa rozhodla. Kate Moss nula tri. Ale kde ho nájdem ? Najprv som si myslela že to bola len limitka lebo som ju nevedela nájsť. Ale bola to moja slepota, ktorá he nevedela nájsť :D Našla som poslednú (nepoužitú) nula trojku v DMke. Najprv som začala rozmýšľať či sa mi vôbec oplatí vraziť do dačoho čo si iba vyskúšam a potom mi to bude zavadzať v kufríku... Ale ten rúž je jednoducho božský!! Zamilovala som sa. Na perách je jemnučký a tak hodvábny. Jeho farba kryje takmer úplne ale keďže je skoro farby mojich pier, vyzerá priam dokonale :) Myslím že vydrž bola u mňa bez jedenia a pitia také max 2 hodiny ale na blogoch som čítala že babám vydržal aj 4 hodiny (????). No nič slučku si nehodím. Pre mňa je toto, naozaj TÁ farba po ktorej som odjakživa túžila. 


bez blesku

s bleskom

       
                               

Tieto fotky sú síce bez blesku ale tie s bleskom boli hrozné :/ ale aj tak vidno ten zásadný rozdiel.



Jemine musím si oholiť fúzy :D :D :D

Hodnotenie: zato, že to je TÁ moja farba, nedostane nič, musím hodnotiť objektívne :D ale aj tak dostáva 10 z 10 bodov <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)