Záložky

piatok 14. júna 2013

Rozprávkové líčenie - Bamm-Bamm Rubbles

Ahojte :) Už dlho tu nebol príspevok z líčenia, tak som si povedala že je načase dokončiť Flinsonovské líčenie :) Na rad dneska prišiel Bamm-Bamm (po Slovensky Bum-Bum :D). Dnes to bude bez zbytočných kecov :D Idem variť večeru a možno spravím na zajtra aj tiramisu o ktorom som Vám už písala TU. Inak ak stihnem plánujem sem dnes pridať ešte jeden článok, ale neviem či mi to vydá časovo... 

Bamm-Bamm - syn Barneyho a Betty, bláznico zamilovaný do malej Pebbles, vždy so sebou nosí kyjak a najradšej by všetko porozbíjal... 





Použila som:
* podkladovú bázu od Avonu
* tiene na obočie Catrice
* paletu 168 tieňov
* špirála Curl mania Dermacol,





2 komentáre:

  1. Ahoj, vyhrála jsi u mě na blogu soutěž o tři pirátské laky :) Napiš mi prosím (sonidlosnails@seznam.cz) adresu, na kterou je mám doručit. Děkuji :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)