Záložky

streda 16. januára 2013

Talking about: včerajší crazy deň + výhodná kúpa

Ahojte :) včera som mala jeden z mojich trošku šialenejších dní. Ráno som vstávala (po skoro roku) o 6tej ráno lebo som išla ku sesternici povybavovať si nejaké veci a aby som to všetko stihla a samozrejme pozrela sa aj do kníh, domov som išla na obed. Lenže keď som prišla domov moja matka chytila syndróm "poriadku-milovnosti" :D a tak som sa musela pustiť do vysávania. Problém nastal v tedy, ked som vysávala svoju izbu (samozrejme). Zakopla som o postel a zlomila som si malíček. Ten istý malíček ktorý som mala zlomený asi pred pol rokom, s ktorým som zakopla o tú istú posteľ. Krása no nie? S matkou sme skonštatovali že mi budú musieť kúpiť hojdaciu sieť na spanie aby som nemala o čo zakopávať :D ... A tak či som chcela alebo nie išli sme s matkou na pohotovosť, kde práve slúžil sexi doktorko z ktorého som bola 10 minút v ambulancii ako v tranze. Asi mi aj dačo hovoril neivem, nepamätám sa, viem iba toľko že bol strašne milý a pekný. Och táto generácia doktorov <3 :D :D A teraz znova k veci, skončila som s leukofixom čo je fixácia palcov leukoplastom, vždy lepšie ako so sádrou na nohe ako to dopadlo pred pol rokom. A tak keď sme už boli v meste využili sme to a šli do Kauflandu. Veď zeleniny nikdy nieje dosť :D  keď som si zrazu spomenula že nám doma došli odličovacie tampóny. Tak som hladala a našla som SUPER AKCIU na 4 valce odličovacích tampónov značky Bel za 2,99 aj so strieborným náramkom, no neber to :D ...a tak som prišla ešte aj k striebornému náramku. V LM to bolo pri pokladniach a myslím že tam boli ešte 3 takéto balíčky ale snáď ich majú aj v iných obchodoch, neviem, ak nájdete dajte vedieť :) no a to bol môj včerajšok v zhone, a samozrejme plánované učenie sa ZASA nekonalo... Našťastie dnes to už bolo lepšie aj keď malíček ma bolí nenormálne :(




ten prvý a hlavne žiarivejší :D 
No a takto som dopadla ja :/


a ako ste posledné dni strávili vy ? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)