Záložky

piatok 18. januára 2013

Forest green - líčenie

Tak a znova jedno z mojich líčení :) Dnes som siahla po zelenej (zasa) neviem prečo, ale poslenú dobu mi zelená priťahuje štetce dosť často ale som s tímto líčením celkom spokojná. Už sa mi nechcelo tolko učiť tak som si spravila poobede pauzu, ktorá dopadla takto. 






A tu som pridala ešte striebornú špirálu na celé riasy chcela som len  na končeky ale nebolo ju na fotke vidno :D



Použila som:
* podkladovku od essence I <3 stage
* korektor na kruhy pod očami Oriflame studio artist 
* zelenú mini ceruzku funky od Oriflame
* paletku 168
* ceruzku na oči Maybelline Expression Kajal black
* biela ceruzka na oči Miss sporty
* špirála SUPER Shock
+ * strieborná špirála fat lash od Oriflame


Páči sa vám toto líčenie ?

2 komentáre:

  1. Páči :) mohla by som sa spýtať, si spokojná s tou bázou? uvažujem o kúpe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne je dobrá za tie peniaze by som viac ani nechcela ... ak to bude tvoja prvá baza a nechceš do nej vkladať zbytočne nehorázne peniaze táto ti bohato postačí :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)