Záložky

sobota 31. augusta 2013

Ako som si dnes čistiť štetce začala...

Ahojte :) dnes to bude jedne z nekozmetickejších článkov, presnejšie Vám ukážem ako si čistím štetce. Nečistím si ich pravidelne, len keď ma to napadne, prípadne keď mi štetce púšťajú farbu z minulých líčení (to mi robí iné nervy, keď chcem mať na oku zelený tieň ale štetec púšťa ten čierny spred týždňa :D). Nepotrebujete na to nič špeciálne len špinavé štetce, čistú vodu, suchý uterák a nie aký jemný šampónik (najlepšie detský) ja mám z avonu, ale sú aj prípravky na umývanie štetcov určené, no vidno to aj na cene.



 Ja začínam tak že si napustím trochu vody do umývadla a všetky štetce tam na chvíľku ponorím aby sa nasali vodou, prípadne tie púdrové popritláčam o umývadlo aby z nich vyšiel ľahšie púder.


 Na ruku si dám kúsok šampónu a "mydlím" si ho na ruke so štetcom až dokým nieje pena čistá/biela. Obyčajne dávam šampón na 2x - prvý krát očistím najväčšiu špinu, druhý krát ho už iba dočisťujem.

 Nakoniec vymyjem penu prúdom vody, vyžmýkam štetec, upravím ho  do takého tvaru v ako bol pôvodne a uložím ho štetinami smerom dole (aby nezhrdzavelo to želiezko či čo to je) na uterák.



Takto si jednoducho čistím štetce ja ... a čo Vy ?

Ako často si čistíte štetce? A ako si ich čistíte ? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)