Záložky

piatok 2. augusta 2013

15 faktov o mne

Ahojte :) Možno veľa vecí o mne ešte neviete, tak som sa rozhodla pridať sem aj článok 15 faktov o mne. Snáď sa čo-to o mne dozviete :)

Tento článok je načasovaný, pretože v tomto čase už dve hodiny sedím v Oriflame a vydávam balíky :) Takže na FB ho dám až večer :)  Pekný deň prajem :)

  1.  Strašne túžim skočiť bungee jumping alebo parašuting ale mám panický strach zo skokov - resp.
    z pádov :/
  2. V izbe mám bordel, aj keď si upracem :D
  3. Keď pijem kávu s mliekom v podstate pijem mlieko s kávou - a milujem kapučíno
  4. Nasrať ma dokáže len málo čo, ale keď už, tak to stojí za to
  5. Mám Wishlist, ktorý plánujem splniť dokým budem žiť, a je pekne schovaný lebo malá časť z neho je verejnosti neprístupná.
  6. Nemám rada ružovú farbu - všetko čo je ružovej farby mi pripadá detské.
  7. Milujem čítanie kníh v prírode
  8. Vždy spávam s otvoreným oknom, aj v zime a samozrejme s mackom "Teddym"
  9. Milujem motýle (nemohli ste si nevšimnúť) len v izbe ich mám cez 60, plus ich ešte nacapím aj všade tam, kde sa dlhšie zdržujem :D 
  10. Som večný flegmatik a optimista,
  11. Keď budem veľká (:D) adoptujem si černoška
  12. Mám staršieho brata - hasiča 
  13. Nikdy som na telesnej necvičila - t.j. neviem pravidlá ani len vybíjanej :D 
  14. Mám rovné vlasy a keď si ich natočím, vlny mi vydržia asi hodinu a pol,
  15. Na malíčkoch na nohách mám nechty také malé, že sa mi nedajú nalakovať 
A čo vy ? Prezradíte o sebe niečo viac ? :D 

1 komentár:

  1. Ja by som si bangi nikdy nechcela skočiť, bojím sa výšok aj keď sa pozerám z vysokého poschodia dole na chodník :D
    Rada si upratujem izbu, ale dokážem tam narobiť veľký neporiadok za veľmi krátky čas :D
    Cappucino..Mňam!
    A nie, ružovú mám rada, pre mňa nie je detská, ale dievčenská :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)