Záložky

pondelok 8. júla 2013

Miss sporty - očné tiene quattro

Ahojte :) znova sa hlásim po pár dňovej pauze, tentokrát to bude recenzia na tiene na oči od miss sporty.
Miss sporty ako značku registrujem už pekne dlho, ešte pred tým ako boli essence, catrice a všetky tie ter "nové" drogérkové značky. Predtým bola kvalita produktov dosť biedna ... myslím že som mala nie akú tú špirálu, púder a tiene a bolo to naozaj dosť zlé, všetci na túto značku len frflali. Ale doba sa posunula a oni svoje produkty vynovili. A niektoré naozaj stoja za vyskúšanie, zatiaľ mám iba pár ale určite si časom od tejto značky ešte niečo kúpim.
Ani neviem ako ale asi pred rokom v lete som sa dostala k stojanu miss sporty a zaujali ma tiene, popravde nezaujali ma ale potrebovala som niečo malé a spratné ale hlavne jemne hnedé. Našla som tieto 403 Brown eyes, za 2 € to bola celkom fajn ponuka a tak som ich zobrala, veď aj tak za to nič nedám. Po prvom vyskúšaní som ich už ale z ruky nepustila. Je to malá škatulka z priehľadného plastu veľkosťou asi 3x5 cm. 4 tiene vo vnútri sú očíslované a stredne pigmentované (jemne béžový, bronzový, taupe a hnedý) Tieto tiene sú hodvábne jemné, nezaliezajú do záhybov, jednoducho sa aplikujú a TU na ich stránke píšu že majú minerálne zloženie. No čo viac si môže žena priať :D. Inak na očiach mi vydržia celý deň bez väčšej ujmy. Obsahujú malí aplikátor, ktorým jednoducho ale precízne tieň nanesiete tam, kde chcete a ako ho chcete. Na zadnej strane je malinký návod ja som sa tiež maľovala na fotkách zhruba podľa neho. Avšak najčastejšie použijem len najsvetlejší tieň a ten pod ním. Inak ten prvý je vhodný aj pod obočie. K tomuto líčeniu som pridala aj linku a riasenku aby to trochu osviežilo.


Ani nie mesiac na to som si kúpila jedny odvážnejšie s názvom 401 Blue eyes. Obsahuje 2 strieborné tiene námornícky modrý a čierny (ktorý je po nanesení sivý). Inak oba som na oči dávala rovnako a to: najsvetlejší do vnútorného kútika a do prvej 3tiny oka, druhý do druhej tretiny oka, tretím tieňom som oko dokončila a spravila aj "dymový efekt" ponad viečko a najtmavčím som si prešla popod dolné riasy a takisto aj popri horných jemnú líniu. K tomuto líčeniu som použila len riasenku, keďže by som sa takto nalíčila cez deň, na večer by som si vonkajšie kútiky ešte viac vytieňovala čiernou a pridala aj linku :)


Určite si plánujem kúpiť aj ďalšie farby, konktétne mám vyhliadnuté dve. A to odtieň 404 ktorý je zelený a 407 so žltým tieňom :)

Moje hodnotenie: 

Používate kozmetiku Miss sporty ?? Ste spokojné ?? Boli ste spokojné aj s výrobkami doby minulej ??

3 komentáre:

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)