Záložky

sobota 13. júla 2013

F&F kozmetika (časť tretia)

Ahojte, tentokrát sa už naposledy hlásim s článkom s kozmetikou F&F a to s podkladovými bázami, neodolala som obom i keď ich budem používať asi doživotne :D Ešte vo februári som si kúpila na narodeniny "mini" darček a to pár produktov od F&F, recenzie na ne nájdete TU a TU. A konečne som sa dostala aj k posledným dvom produktom na zrecenzovanie a to galaxy shine a galaxy glow. 

Galaxy shine
Po Galaxy shine som siahla ako po prvom z týchto dvoch báz, pretože sa mi zdalo že to bude lepšia voľba na mastnú pleť. Stál okolo 2-3€ už neviem. Je v čiernej plastovej tubičke s obsahom 30ml s pumpičkou na presné dávkovanie, jeden pump roztriete zhruba na celú tvár- ale tak som ho použila iba raz. Je krémovej konzistencie a po roztretí má jemne ružový shimer. Velmi ľahko som rozotiera a vstrebáva sa tiež rýchlo. Póry sú stále viditeľné ale už nie tak, ako boli. A keďže je to báza skôr na rozjasnenie odporúčam ju používať s menej krycím make upom. Zatial som ju síce použila len pár krát ale aj tak môžem povedať že je fajn. Ja si ju dávam len na tie partie, ktoré chcem rozžiariť a nie na celú tvár. 

Moje hodnotenie:


Galaxy glow
Galaxy glow som si zobrala už len zo zvedavosti, ale neľutujem. Keby som si ho nevzala nevedela by som o čo som prišla. Obsahuje 11ml, je v sklenenom kelímku s čiernym vrchnákom a celkovo vyzerá celkom elegantne. Hustotou sa dá prirovnať možno ku korektoru alebo hustejšiemu telovému maslu. Prstom stačí jemne ďobnúť a máte toho na palci až až. Po roztretí má zlatý shimer s nádychom do ružova, póry zamaskuje viac ako vyššie spomínaný Shine a aj jemné vrásky okolo očí zamaskuje viditeľnejšie, no nevstrebáva sa  tak ľakho leb je hutnejšej konzistencie. Túto bázu používam častejšie a to som si ju pôvodne nechcela ani kúpiť. Jednoducho mi vyhovuje viac.


Moje hodnotenie: 

Máte skúsenosti s týmito bázami ? Používate podkladovky ? Akú používate práve teraz ? 

1 komentár:

  1. Z F&F nevlastním zatiaľ nič, ale určite sa po niečom poobzerám :). A snáď aj ten Galaxy Glow :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)