Záložky

piatok 29. marca 2013

ORIFLAME 06


Ahojte :) dlho som nemala čas na predstavovanie noviniek katalógu Oriflame preto niekoĺko katalógov bude chýbať ale nejdem to doháňať, budem pokračovať :) Ako už titulka napovedá hlavnou témou a hneď aj na začiatku katalógu predstavenou sú zdokonalené krémy Optimals :)


Nová rada krémov je obohatená o antioxidačný komplex Lingon 50:50. Je to výťažok z brusníc 50% z plodov brusnice a 50% z ich listov. Účinok je teda intenzívnejší, pleť lepšie chránená a krém je až 3x účinnejší ako iné antioxidačné krémy. Každý krém má Hlavnú zložku (Lingon) a doplnkovú zložku (jednotlivé krémy majú inú, vždy podla potrieb pleti).

O tom ako budú tieto krémiky fungovať (plánujem si zaobstarať) vám porozprávam keď domíňam tie staré. a samozrejme ich porovnám :)


Okysličujúce krémy Optimals Oxygen Boost zelené na mastnú a modré na normálnu/zmiešanú pleť. Ich doplnkovou zložkou je O2 čiže zložka priťahujúca molekuly kyslíka k jadru pleťových buniek a tak zlepšuje ich okysličenie.




Optimals Smooth Out proti vráskam je pre vekovú kategóriu 40+. Doplnková zložka je Horčík, minerál, ktorý napomáha pri posilňovaní štruktúry pleti, vďaka čomu by mala byť pleť hladšia a pevnejšia.



Obojstranná taška na každú príležitosť. Za pár sekúnd otočíte z elegantnej čiernej na štýlovú farebnú.
Môj názor je taký že tákéto kabelky sú úplný oblb :D Si predstavte, že nosíte farebnú časť, ide leto. V kabelke máte ako vždy všetko od kozmetiky až po dačo pod zub. Potom si ju chcete otočiť a zistíte, že na nej máte rosypaný púder, roztopenú čokoládu ... :D ... no  nechem vedieť aky by to vizeralo na tej farebnej strane :D


Rúž Giordani Gold Voluptuous s komplexom HydraFull ktorý má zaručiť až 8hodinovú hydratáciu a luxusne jemný pocit na perách :)


Púder proti starnutiu pleti s okamžitým dlhotrvajúcim omladzujúcim účinkom... toto mi nič nehovorí .. veď púder sa predsa do vrások ukladá viac a tým ich aj zvýrazňuje takže neviem aký má význam dávať si púder na omladenie :D


Sérum na podporu rastu mihalníc. Stimuluje tvorbu keratínu vďaka čomu budú mihalnice dlhšie, hustejšie a odolnejšie. Mám HyperStretch aj špirálu ale zatial som ju dlhodobo nevyužívala, takže si kúpim aj toto sérum a budem čakať čo to spraví s mojimi mini riasami :D Každopádne bude recenzia.


Pár doplnkov a kabelka v krásnej koralovej farbe aj s peňaženkou.


Nová kolekcie dizajnérky Liselotte Watkinsovej, tentokrát puzdro na mobil a cestovný krnček na kávu/čaj.


Toto nieje žiadna novinka ale chcela som upozorniť že majú skvelé akcie a bude aj článok s timi to produktmi :)


Novinka je ale krémová farba na líčka v 3 odtieňoch, ktorá sa dá použiť aj ako farba na pery. Komplex Illuma Flair rovnomerne rozptyľuje svetlo a líčka zvýrazní a dodá im svieži vzhľad.


Špirála Volume Build je spirála ktorá sa dá vrstviť (a ktorá sa nedá však?) Môžte naniesť aj 5 vrstiev a konečný vzhľad bude vyzerať dobre. Má veľkú kefke ktorá má 2 druhy štetín - na jednej strane hustejšie a na druhej redšie.


Potom tu je pinzeta...


...pár očných tieňov ktoré by sa nemali zhlukovať a vydržať tak viac ako celý deň...


...laky na nechty ktoré po nanesení top coatu stmavnú...


Krásna vôňa Mirage daydream. Je akoby utkaná z jemného závoja spomienok. Má jemné tóny gaštanu, vanilky a cédrového dreva ktoré vás unesú do skrytého sveta snov, túžob a kúziel... toto sa píše v katalógu ale ona je naozaj taká krásna že si ju objednám aj ja :)


Mužská vôňa (škoricovník, listy fialky a čierna káva) je naozaj krásna a asi ju kúpim niekomu keď bude mať najbližšie dáky sviatok :)


Denný/nočný krém na tmavé kruhy pod očami Bioclinic tiež plánujem vyskúšať lebo ja s nimi mám problém asi od 14 rokov. Tak uvidíme ako sa toto s nimi popasuje ale vyskúšala som toho už veľa a tak neviem či si mám dávaď nádeje alebo nie :D .. bude recenzia ak si ho kúpim :)


kokosové vajce nekomentujem lebo kokos neznášam .. .ale kamarátka povedala, že vonia nádherne :D :D


Ak mám pravdu povedať tak táto kolekciu sprchového gélu, krému na ruky a gulôčkového deodorantu by som z dialky obišla ... Keď som to ovoňala prenieslo ma to o 15 rokov dozadu keď som chodila ako 5 ročná ku starkej a umývala si ruky (už vtedy) 2O ročnými mydlami :D :D no proste hnus .. je to taká typická starodávna vôňa ktorá ulahodí asi len staršej prípadne najstaršej generácii.


Depilačné voskové pásiky na tvár to asi komentovať nemusím


Antiperspitant na nohy


Masážna pomôcka na tvár :D síce neviem si predstaviť že sa nakrémujem a 5 minút si šúcham mašinkou tvár :D .. ani pri telke :D


Detská sada obsahuje mydlo, olej, vlasový a telový šampón a hydratačný krém. Obsahujú extrakt z bavlny.


Super veci pre nožičky :D a ako novinka pena medzi prsty, pilník a klieštiky na nechty pre nádhernú pedikúru.



Nové opalovacie a samoopalovancie krémy


Feminelle gél na intímne partie s osviežujúcim výťažkom z lotosových kvetov ktorý mimochodom vonia nádherne :)


A ďalšia sada z rady Discover tentokrát s názvom Hawaii ktorá vonia po ananáse, ibišteku, kokosu a thajskej gardérie (kokos tam nieje cítiť- preto mi vonia nádherne) určite neolutujete keď si dačo zo sady kúpite.


a na konci katalógu je už ako vždy niečo čo za takú cenu už naozaj nekúpite .. tentokrát sú to laky za 1,50€

3 komentáre:

  1. Katalóg sa dá kľudne prelistovať na stránke oriflamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ano dá sa prelistovať ale 5ka .. 6 katalóg bude pre "verejnosť" sprístupnený až keď bude platný teda 8.4. ...a mimochodom ja som tu dala iba novinky nie celý katalóg :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hmm tak tie oriflame pasiky su riadny pruser http://galantosfun.blogspot.sk/2013/06/balea-vs-oriflame.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)