Záložky

nedeľa 10. marca 2013

DIY "nápisy"

Ahojte :) Keď som toto prvý krát videla (možno tak pred rokom), povedala som si, že to niekedy vyskúšam. A tak som to vyskúšala aj keď neviem na čo mi to teraz bude :D Rada sa hrám s takýmito prkotinami a bolo by pekné aj niekomu spraviť meno alebo niečo čo ho vystihuje. Ja som stavila na skoro každodenné pocity a tak sa pod mojimi rukami zrodili "Láska", "Šťastie" a "Úsmev". Nieje to až také zložité a zvládne to každá z Vás.

Potrebujete:
* pevný ale dobre ohýbateľný drôt (zhruba 30 cm)
* klieštiky
* sekundové (alebo iné) lepidlo
* farebnú bavlnku na vyšívanie



Na začiatku aj na konci drôta zahneme konce a urobíme takúto slučku aby sa "nápis" dal za čo upevniť ale aj pre to aby Vás jeho konce neškrabali.

Začneme tým že si prilepíme nitku tak aby sa hýbala čo najmenej (mne dlho protestovala a nechcela sa prilepiť ani o drôt ani o seba iba čo som si ja palce k sebe polepila :D ale po chvilke sa vzdala)

Nitku začneme pevne omotávať okolo drôta, tak aby nebolo vidno drôt (pozor: ak nedotiahnete penve nitku, môže sa stať, že sa posunie a tým sa spraví medzera medzi jednotlivými omotaniami) a na konci zlepíme lepidlom ako  na začiatku.

Začneme tvarovať do požadovaných písmen..

(...nevedela som ako spraviť "i" tak som ho spravila s otočkou :D )

 
 Tak isto spravíme aj ostatné :) kreativite a fantázii sa predsa medze nekladú :D 





Páči ? Nepáči ?

Inšpirované týmto obrázkom :)


4 komentáre:

  1. ;) sikovná si teda... ja som to tiež skúšala, ale nejako mi to nevyšlo , neviem prečo :/ , máš môj obdiv ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa tiež prvý nevidaril a už som si myslela že to hodím o zem :D :D a ďakujem no nieje to až take hrozné

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)