Záložky

utorok 27. augusta 2013

Avon superSHOCK black / blackest black

Ahojte :) dnes by som vám rada napísala niečo o jednej z mojich najobľúbenejších špirál. Objednávam si ju odkedy ju Avon zaradil do ponuky (čiže to už je dáky ten rôčik). Najprv som si ju objednávala len zo zvedavosti, myslím že mi práve v tú dobu dochádzala moja stará špirála tak som vyskúšala túto. A odvtedy si ju pravidelne kupujem. Neviem si ju vynachváliť a ak sa ma niekto opýtal akú špirálu by som mu odporučila, určite by to bola táto.

Obal je klasický valcovitý, nie vždy čiernej farby(bola limitka zodiac s horoskopmi kde bol obal modrý myslím a aj červený asi vianočná limitka) Je o dosť hrubšia ako klasické špirály, obsahuje 10ml a cena tejto špirály sa pohybuje od 2,90-7€. Pri prvom pohľade ma na nej ohromila hlavne kefka, je dosť veľká, dala by sa porovnať k One by one ale superSHOCK je o niečo dlhšia a rovná. Prednedávnom sa v katalógu objavila aj novinka s názvom blackest black (čierno-čierna) tak som si ju samozrejme objednala. No keď som ju porovnala s tou starou klasikou, nebol tam žiadny rozdiel, nieje ani len o odtieň tmavšia. Ach tieto kozmetické odrby :D ale tak minie sa, o to sa nebojím. Jediným rozdielom je, ako ináč, zasa len obal. Pri blackest black je to čierna s elegantným matným vzorom, ktorý sa mi nenormálne páči, pričom stará klasika je taká klasická :D. Recenzii som sa preto rozhodla podrobiť len jednu, aj tak by to bolo to isté keďže žiadny rozdiel medzi nimi nieje.

Výhodou tejto špirály je hlavne veľká kefka s nenormálne veľa štetinkami, ktorou sa dostanete všade pretože štetinky nie sú pridlhé ale ani prikrátke takže žiadne otláčanie na viečko. Riasy nezlepuje ale každú obalí farbou osobitne, a hlavne nehrudkuje, ani keď je už polosuchá.
Nevýhody som jej nenašla žiadne, snáď iba to že vždy keď mi dojde, je v katalógu za plnú cenu :D :D
Jednu vlastnosť by som ale dala aj do výhod aj do nevýhod a to, že je celkom dosť hustá. Z jednej strany výhoda lebo rýchlo schne na riasach a tak zaschne v tom tvare a vytočení v akom ich "natierate". No z tej druhej rýchle (u)schnutie zasiahne aj tubičku s farbou, tým pádom sa rýchlejšie minie.

Je vhodná skôr pre jemnejšie líčenia pretože nenakydá na riasy zbytočne veľa farby a teda ich ani nezliepa, no keď sa trochu pohráte, môžete si na očiach vytvoriť "umelé mihalnice" bez umelých mihalníc.


Moje hodnotenie:


A ktorú špirálu máte najradšej Vy ??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)