Záložky

streda 24. apríla 2013

ORIFLAME 07 (novinky)

Ahojte :) Zasa som tu, tentokrát so siedmim katalógom Oriflame tohto roka. Tento katalóg sa novinkami len tak hemží, a určite sa oplatí nejednu vyskúšať :) ... Nejdem sa tu dáko veľmi rozpisovať, je už neskoro a chce sa mi spať, tak to iba tak rýchlo prebehnem :)

nová vôňa vivacity mi vôbec neučarovala ale na druhú stranu moja kamarátka a aj mama sú s nej paf takže aspoň za vzorku to stojí ovoňať :)


Oriflame pridal k úžasným telovým mliekam HAPPY SKIN aj krémy na ruky .. v tomto prípade hydratačný (modrý) a vyživujúci (žltý) ... ak budú také ako telové mlieka tak sa 2€ za ne rozhodne dať oplatí :D

vynovený seeing is believingno očné okolie

ku krémom z minulého katalógu pribudne aj tonizačná voda a čistiaci gél 

Nieaká tá bižu a kabelka nesmie chýbať, dokonca aj klobúk :)

limitka Tintarella di Riviera je dekoratívna kozmetika piamo určená priamo na leto a dovolenky :) .. lesky aj rozžarujúci krém majú ochranný faktor 15 čo je celkom fajn a špirála je vodeodolná, nedrobí sa a nerozmazáva a je zloženie vyživuej a ochraňuje mihalnice pred vysušením morskou soľou, chlórom v bazéne či pôsobením slnka.

vôna getaway nevonia najhoršie ..

daľšia kabela + pár farebných lakov na leto :)

niečo pre polovičky :)

samoopalovacie mlieka :)

voskové pásiky na tvár pre jemnú a citlivú pleť

kúsok aj pre najmenšie obyvateľky Vašich domácností :)

niečo po opaľovaní ..

niečo na opalovanie :D

a krásne voňajúca starostlivosť o vlasy s výťažkom z bazy a jablka :)

a ako posledná na tad prišla intímna hygiena..

tak čo ? vybrali by ste si niektorú z týchto noviniek ??

1 komentár:

  1. neni som si ista ale asi som ho videla vždy si ho rada pozriem:) Romy

    pozyvam na naš blog aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)