Záložky

sobota 30. marca 2013

Rozprávkové líčenie - Barney Rubble

Toto líčenie je náhradné lebo "Vilma" sa mi včera nepodarila :D Barney-ho som chcela tiež pôvodne inak - hnedý tieň a žltú linku, ale moja jediná žltá linka od essence somnou nechcela spolupracovať tak som to vzdala a prerobila to na toto :)
Je to jednoduché žlto brondzové líčenie ktoré by som nosila kľudne aj cez deň.

Barney Rubble je milujúci manžel, adoptívny otec a najlepší priateľ Freda Flinstona. S ním rád hráva bowling a vymýšľajú nové plány na každý deň.

 



Na toto líčenie som použila:
* podlkadová báza Avon
* paleta 168 tieň na obočie (želený krúžok), tieň pod obočie (modrý krúžok)
* žltý tieň Catrice - Sunny, We Love You
* brondzový tieň F&F - brown eyed girl
* gélová linka Catrice aj do waterline - Black Jack with Jack Black
* špirála Curl mania Dermacol, na spodné riasy SuperShock Avon


Brali by ste toto líčenia ako každodenné? Prípadne páči sa vám ? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)