Záložky

streda 1. januára 2014

30 Days makeup challenge - DEŇ PIATY

Ahojte :) Hlásim sa s prvým článkom v tomto roku :) a tým pádom Vám jedným vrzom prajem všetko dobré do nového roka, aby bol lepší ako tento, vo všetkých ohľadoch a aby ste ho prežili v zdraví a s ľuďmi ktorých milujete <3 



Tohoročným prvým článkom bude pokračovanie začatej challenge, možno bude platiť "ako no nový rok, tak po celý rok" a možno to tento rok už dokončím ... Piate líčenie z tejto challenge, je bronzové líčenie, ktoré som obzvláštnila tyrkisovou vo vnútornom kútiku oka, oko to rozjasnilo a nepôsobí tak nudne. Klasicky som začala podkladom, do vnútorného kútika som naniesla tyrkysový tieň a pokračovala až asi tak do štvrť oka, následne som bronzový tieň naniesla na celé viečko a zatieňovala s tyrkysovou. Potom prišla na rad už iba linka a špirála. Obočie som zjednotila tieňom na obočie, zafixovala gélom a podeň som naniesla rozjasňujúci púder catrice.




Použila som:


* podkladovú bázu AVON
* tyrkysový mono tieň Catrice (odtieň 510 In love with Hulk)
* bronzový tieň F&F (odtieň brown eyed girl )
* set na obočie Catrice
* gél na obočie Catrice
* rozjasňujúci púder Catrice
* tekutá linka Baolishi
* špirálá (na fotke nieje) essence maximum length volume mascara (tá oranžová)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)