Záložky

štvrtok 5. septembra 2013

Farebný test

Ahojte :) trochu som sa hrabkala na nete a hľadala čosi do školy a náhodne som našla  TENTO test  :D ono to tak býva že keď niečo hľadáte nájdete úplne niečo iné ako ste chceli - nikomu nemusím vysvetľovať...

V podstate ide iba o to, zoradiť podľa farieb dané farebné štvorčeky... Vyzerá to celkom ľahko no  pri poslednom riadku budete ďakovať že tých riadkov tam nieje viac :D napíšte koľko ste mali bodov .. ja som mala síce 59 ale vôbec netuším ako sa mi to podarilo :D no myslím si že to nieje najlepší výsledok :D


4 komentáre:

  1. Už som dostala pocit, že som aj oslepla z tých farieb a mala som len 36 bodov :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som mala 4 :D ale ono je to asi dobre, lebo tam pisu ze "A lower score is better, with ZERO being the perfect score"..

    Inak zakladam blog, vsetci ste vitani. Tesim sa na vase postrehy a komentare :P

    Peacock and Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som mala 38 :D

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár. Teší ma, že vás moje články zaujali :)